خرید خانه، ملک و آپارتمان در ترکیه
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه، ملک و آپارتمان در ترکیه

این موضوع دروغ نیست، شما می توانید ملکی با قیمت مناسب و ارزان در ترکیه بخرید. در این مقاله از سری مقاله های خرید ملک در ترکیه به مبحث قیمت خرید ملک در ترکیه (در مورد او) و سرمایه لازم برای این موضوع می پردازیم. در این مقاله از حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه که بتوان با آن اقامت و یا شهروندی این کشور را دریافت کرد صحبت میکنیم. در صورتی که اگر بخواهید در محله متوسط تهران ملکی با همین متراژ بخرید حداقل مبلغی که باید پرداخت کنید بالای دو میلیارد تومان خواهد بود. در صورتی که ارزش ملک بیش از 250.000 دلار باشد، ارزش آنها را بررسی و تأیید می کنند. درحالی که ادعای دولت این است که این طرح با هدف خانهدار کردن بیخانهها و ارزان کردن قیمت خانه است، اما بررسی وضعیت بازار مسکن و سابقه تاریخی آن نشان میدهد، این طرح بیش از آنکه به دنبال تامین حق سرپناه باشد طرحی برای تامین منافع بساز و بفروشها و تلاشی برای بازگشت و نگه داشتن سرمایهگذاران بخش مسکن در بازار داخل است. توجه به سرمایه گذاری در بازار مسکن ترکیه از سال 2018 بسیار بیشتر شده است.

{خرید خانه ترکیه|خرید ملک ترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت}

بیشتر مجتمعهای مسکونی که امنیت و رفاه بیشتری برای ساکنین در نظر میگیرند برای خرید آپارتمان در استانبول موجود هستند. طبق آمارهای موجود رشد خرید مسکن در ترکیه بعد از سال 2015 به شدت افزایش داشته است اتباع عراق، عربستان سعودی، کویت، روسیه، انگلیس، آلمان، آذربایجان و ایران بیشترین خریداران ملک در ترکیه هستند. هیچ شکی هم نداشته باشید که در سال 2021 این آمار چندین برابر نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب، به طور خلاصه، خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری خوب است، اما در هر منطقه باید دقت شود که چه چیزی فروش را افزایش می دهد و چقدر پتانسیل بالقوه در آینده برای به حداکثر رساندن سود ملک شما وجود دارد. تبلیغات زیادی برای خرید آپارتمان ارزان در استانبول و فروش ملک در ترکیه انجام می شود. رشد این بخش کلیدی اقتصاد در ترکیه یکپارچه بوده و نتیجه تلاش های هماهنگ دولت ها و ادارات بوده است . مطابق گفته های دولت ترکیه ، هزینه های خرید خانه باید تقریباً 8.5 تا 9 درصد باشد. برای فاینانس سرمایه گذاری خود از بانک های ترکیه ای که نرخ بهره بالایی را برای وام به اتباع خارجی ها درخواست می کنند، اجتناب کنید.

موجب می شود تا اتباع خارجی فریب این معاملات را بخورند. اتباع خارجی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند باید درخواست انتقال مالکیت خود را بهمراه صاحب فعلی ملک و یا نمایندهی او از پیش در ادارهی ثبت اسناد ترکیه ثبت کنند. گزینه بهتر این است که به خانه های پیش فروش با شرایط پرداخت اقساطی از 1 تا 5 سال، توجه کنید. اگر می خواهید اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک را بگیرید بهتر است بدانید این کار مزایای خوبی ندارد. در ابتدا بهتر است ملک خود را در میان خانواده و دوستان آگهی کنید. شما عزیزان میتوانید از ساعت 9:00 صبح تا 18:00 از قلعه انقره دیدن کنید. اعضای خانواده از خدمات بهداشتی رایگان بهره مند می شوند. هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه قابل مقایسه با کشورهای اروپایی و امریکایی نیست همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا بسیاری از خانواده ها رویای اخذ اقامت در ترکیه با خرید ملک را داشته باشند.

بسیاری از ایرانی ها در چند سال گذشته با رویای زندگی در یک کشور اروپایی راهی ترکیه شده اند ولی نه تنها ملک مورد نظر را خریداری نکرده اند بلکه سرمایه خود را نیز از دست داده اند. همچنین شرکتهایی در این کشور به صورت مستقل قرار دارند که ملک مورد نظر شما را کارشناسی کرده و احتمال گرانخریدن ملک را به 0 درصد برسانید. اما اگر هم بخواهید ملکی را در ترکیه خرید کرده و حقوق شهروندی دریافت کنید، خرید شما قطعا به راحتی اتباع ترکی نبوده و محدودیت هایی برای افراد خارجی لحاظ شده است. بنگاه های مسکن نامعتبر به صورت قارچ گونه رشد کرده اند. موقعیت جغرافیایی این کشور به گونه ایست که از سه طرف به دریا راه دارد. در محله عدنان قهوه چی یک واحد 4 خوابه 250 متری با منظره دریا را به قیمت 497500 لیر می توانید خریداری نمایید. افراد خارجی که در ترکیه ملک خریداری می کنند می توانند مجوز اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند به شرط آن که در دوره های معینی تمدید شود ، آنها همچنین حق دریافت اجازه اقامت برای خانواده های خود را دارند.

منبع: خرید ملک در ترکیه





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: